onsdag 17 februari 2010

Back in School

Sitter på skolan nu, har fika om ca 10 min. Fick så ont i foten så koncentrationen försvann så bloggar lite för att tänka på annat.

Har nån gubbe som ska han brandskyddskoll i skorstenen hemma idag, hoppas de går bra, Typiskt att han ska komma nu när pappa e borta. Men jag stängde av pannan imorse och Niklas skottade taket osv i helgen.

Efter skolan idag ska jag hämta Niklas, yes! Sen raka vägen hem för att hinna fixa ellinorna innan det blir mörkt. Comet står inne idag så han får komma ut när vi kommer hem, kanske det är bra med ström också så han inte går utanför hela tiden.

På fredag har vi afterschool på Olearys, sen ska jag ha skräckfilmskväll med Sandra! Var längesen jag umgicks med henne så det blir våran kväll de :)

Måste få tag på hovis idag, MÅSTE få skor på Challe så jag får träna igång honom, men ska skritta ut på honom i helgen, är så bra underlag så när skorna kommer på kan jag börja trava med honom, perfekt!

Sov inte så bra inatt.
Det är svårt att släppa taget om nåt man haft vid sin sida så länge, tur jag har Niklas i detta läge, han är guld värd <3

Dags för fika, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar