måndag 15 februari 2010

Ännu ett inlägg hinner jag med

Bjuder på ännu ett inlägg, känner mig glad och vill dela med mig lite, hehe!

Är alltid roligt att få positiva saker, vilket gör att man får en liten extra kick och mer energi!

Åh vad jag är sugen på att flytta hemifrån, packa ner sitt liv i flyttlådor och lämna Söderå, lockande, JA!
På torsdag är äntligen mamma o pappa tillbaka, känns riktigt bra! Har varit alldeles för tomt här utan dem, gillar inte att vara helt själv. Fast Niklas har varit här några dagar så då har jag kunnat sova gott.

Hittade nyss lappen från Umeå sjukhus, den 8 mars ska jag dit, jag hoppas dom hittar nåt, och på ett vis önskar jag att dom vill göra nåt nu, fast å ena sidan vill jag inte för vet inte om jag vågar göra denna operation redan nu? Fast slipper jag all smärta kan det vara skönt, men går det jämföra med proppar, inflammationer osv? Längtar iaf tills jag ska dit!

Längtar faktiskt till skolan imorrn, klassen är helt underbar! Stämningen är god och trevliga klasskamrater, det kan inte bli bättre! Och imorrn på eftermiddagsfika så blir det en semla, gött!

Har nyss varit ute och kollat till hästarna och gett dem vatten, och gett hundarna mat, rastat Zeke. Nu blire en stund i soffan framför en film innan jag ska sova, blir en tidig kväll!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar