måndag 18 januari 2010

Minskar ner

Idag har jag varit på skolan (MiROi) och haft allmän information! Och denna dag gjorde mig verkligen motiverad till 100% nu, känner mig riktigt laddad för att börja plugga nu.
Jag ska läsa upp högre betyg först i Matte B & C, sen får jag läsa andra kurser samtidigt så då kör jag såklart på! Har suttit och gjort nån sorts planering ikväll som jag ska visa imorrn på de personliga samtal vi ska ha! Jag kommer att ha fullt upp hela denna termin!
Antingen så söker jag universitet/högskola till hösten eller vårtermin 2011, det vet jag inte än.

Har även fått lov att minska hästeriet nu, så Ella är den som fick lov att tappa mig nu. Då jag har skola varje vardag 8 timmar/dag och sen Challe & Abbe + pojkvän, då räcker inte tiden till till annat tyvärr. Men det är tur det finns snälla människor som förstår, och man kan alltid känna sig välkommen hos er, tack!
Tänker verkligen satsa allt på pluggandet denna termin, så känner att jag inte kan ta på mig för mycket nu.

Nånting hände, och jag tappade så mycket, mitt intresse är inte alls som förut, jag är själv väldigt förvånad, men jag mår inte dåligt över det, det gör jag inte. Jag är förvånad över hur bra jag mår än fast jag har så lite hästar omkring mig!
Dom där 2 månaderna då jag fick massa "egen tid", då lärde jag verkligen känna mig själv på nytt och prioriterade om väldigt mycket, dom 2 månaderna gjorde mig gott, dom behövdes!


För övrigt så VANN ju MODO i lördags, så enormt underbart!! Och en eloge till Niklas som följde med på ståplats än fast han inte riktigt ville :) Efteråt var vi på förfest hos en tjej innan vi drog vidare på Harrys där det blev fullt ös på dansgolvet, det var så himla roligt!
Paddel Paddel AB - de e grejer´n de ;)!

Hade även hästprataren här igår, och det var riktigt roligt och gav mig väldigt mycket information! För första gången såg vi utslag på värmekameran, vänster fram, så det ska jag forska vidare i nu. Och allt annat hon sa har jag gått igenom fram o tillbaka, vänt o vridit och jag har blivit klokare! :)


Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa! Nu ska jag se nån film innan det blir dags att sova för att orka upp tidigt imorrn! Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar