fredag 22 januari 2010

Lunch

Lunchen slutar precis typ nu men jag tar mig lite tid att blogga lite gran! Förmiddagen har gått fort, räknat Matte B hela förmiddagen så minuterna har bara gått åt, satt fint med lunch sen! Fick lov att springa ner på Ica och inhandla lite lunch inför imorrn när jag o Niklas ska städa min lägenhet i Sundsvall, eftersom allt porslin o micro osv är hemma så blev det enkelt med risi frutti, mackor, juice osv! :)

Efter städningen ska vi ränna på Birsta och får ju inte glömma BILTEMA, haha! Jag ska såklart in på hööks, måste köpa nå små saker, bland annat en extra grimma till Comet att ha osv.
Om vädret är bra så åker jag o Niklas till Umeå på söndag för att möta upp ägarna som har Comet, dom möter oss där, perfekt!

Jag vet iaf att inget kommer bli som förr, där är faktiskt lite skrämmande äckligt att inse vilken skillnad det är på allt nu, alltså inte skrämmande skrämmande men ja, vet inte hur jag ska förklara, det är skrämmande på ett bra vis! Men det är sån stor skillnad på allt i mitt liv nu. Trodde aldrig att nåt sånt skulle kunna inträffa, aldrig, inte eftersom jag vigt hela mitt liv åt det. Men man kan väl inte stå å stampa på samma ställe hela tiden heller. Man måste gå vidare i livet och släppa taget om en del. Röra om lite i grytan och kanske dyker det upp saker som måste prioriteras före. Thats life!

Vill att klockan ska vara halv 4 nu så jag får åka hem, för Niklas kommer ikväll! :)

Nej nu är det dags att öppna matteboken! ca 2½ timmar kvar

Tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar