fredag 15 januari 2010

Lever livet här o nu

Idag har varit en bra dag men en tråkig dag än så länge, jag mår super bra, men har inget att göra. Men strax ska jag städa lite och pyssla på med lite småsaker. Väntar som en galning på att det ska bli kväll så jag får åka till Niklas!

Hästarna börjar få lite hö i hagen, så imorrn ska jag kämpa med att få ner allt hö som är kvar av balen framför stallet, så dom får äta upp den så den inte blir dålig. Man kanske ska ta en ridtur imorrn oxå
och prova hackamoret ja skaffat till Challe? Bara det är någorlunda varmt så ska jag nog pröva!

Det känns som om denna helg kommer bli super bra, umgås med underbara människor och bara leva! Sen på måndag börjar jag plugga, äntligen får jag nåt att göra på dagarna, kommer bli såå bra! Och ska ringa vårdcentralen på måndag om en tid att komma dit så jag får mitt intyg till försäkringskassan om att bara jobba 50%!

Pratade även med besiktningsmannen igår angående min lägenhet, men eftersom jag o Niklas ska dit på en lördag så då kan inte han, men då skulle han besiktiga den på måndag förmiddag! Perfekt, behöver jag inte åka ner enkomt för det.

Känns som om mitt liv bara blir bättre o bättre, än fast jag har en del saker att fundera på så kommer allt bli bra till slut, även om det betyder att jag kanske måste släppa taget, men i detta fall kanske jag måste. Beror vad jag tycker är viktigast nu.
Och som allt känns idag så vet jag vad prioritet 1 är, och jag tänker inte förstöra det denna gång, klarar det inte igen.

Varje gång jag åker ifrån dig så saknar jag dig mer och mer, nästan äckligt hur man kan sakna en person så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar