måndag 21 december 2009

Snöväder

I’m moving on and I’m gonna get stronger now
And nothing will break me down
I will not give in to doubt
Those days are gone, I can be who I wanna be
Start living my life for me
I believe that finally I’m moving on


En härlig dag med massa snö ute. Var så enormt mysigt att ta ut hästarna, travade med Challe ner till hans hage, snön yrde runt hans hovar och det såg så härligt ut. Måste ta mig en tur imorrn och sen på onsdag, eftersom det är julritt på torsdag :)

Var på arbetsförmedlingen imorse, gjorde klart massa papper osv, och ska börja plugga den 18 Januari, känns riktigt bra! Ska läsa upp 2 mattebetyg, sen efter det ska jag läsa nån kurs som jag behöver för högskola, så det var en bra dag på af, fick mkt hjälp!
Sen träffa jag Ida på stan och vi åkte ner på arenan på shoppen, kollade även en liten stund på när Modo hade hockeyträning, fick ju se idolen så sen var jag nöjd, haha!
Lämnade ikeasaker till Niklas som jag inhandlade igår, ska även träffa Agneta o Madde senare för att dom ska få det dom beställde från Ikea.

Igår var jag, Sandra, Strankan o pappa i Sundsvall och hämtade hem alla möbler från lägenheten, såå sköönt att ha det fixat! Så nu står allt på mitt rum och det fick plats, blev riktigt bra med soffan osv. Det enda jag har kvar är att packa upp alla flyttlådor och även göra julfint, ska fortsätta med det när jag kommer hem i eftermiddag!

Julafton på torsdag, har inte riktigt fått den rätta julstämningen ännu, men den kommer, det lovar jag :) Har ju inga tomtar eller så uppe hemma heller, utan som vanlig tradition så kommer allt upp dagen före, alltid!

Jag mår så bra, känner mig glad i lycklig! Har dom bästa vännerna omkring mig, kan inte bli bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar