måndag 16 november 2009

Trist väder!

Släppte ut hästarna imorse, då var det uppehåll, tänkte att denna dag må väl få vara bättre än helgen.. Ack då, nån timme senare öser regnet ner och det är bara gråttt ute!!
Ursch, man blir bara deprimerad, och som om jag behöver det mer nu ?!
Regnet och jag är rätt så likt för tilfället...

Jag trodde ett tag det började se ljusare åt, men insåg sen att jag bara ljög för mig själv. Denna natt har ännu vart en av dom jobbigare i mitt liv.. Man lyckas somna när man är helt slut och tom på tårar..

Jag ångrar de inte, men efter det blev allt jobbigare.

Skulle träna båda hästarna idag, men i detta pissväder så blir det inställt! Får ta dem imorrn istället. Ska även iväg och rida Ella imorrn kväll, som jag har väntat på denna ridtur med sällskap av Mia o Conny. Förra veckan hjälpte en ridtur med dem, jag får hoppas den hjälper imorrn med :) Jag behöver få lite positiv energi i mig just nu..

Jag tvekade precis för stunden, men jag släppte taget om de, nu återstår det att se..

Nu ska jag ut och mocka skit sen tror jag hästarna ska få gå in ett tag, eller så får dom mer hö ute och får hålla ut tills senare dom dör inte av regnet, dom får se fram emot istället att komma in senare och få pyjamas på sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar