lördag 14 november 2009

Idol

Gårdagskvällen spenderades hos Stefan med sällskap av Ida. Gott sällskap, idol, lite snacks och nåt glas vin, fredagsmys!!
Vi delade många härliga skratt, dock vill jag nog inte ha den outfiten ni valde :P

Idag blir en dag med en del att hinna med :P
Strax kommer Sandra hit, vi ska rida Challe och Rune. Sen ska jag och Ida på ljusparty hos min härliga moster! Min psykolog ;)
Sen vidare till hockeyn! Perfekt!

Kvällen har jag inte bestämt, tror jag ska tillbringa den med hästarna.

Fick inte många timmars sömn inatt..

Skulle först bli utgång ikväll, men där är jag tveksam. Jag klarar det inte att stöta ihop med dig. Det räckte med igår, jag behöver mycket mera tid för att detta ska bli bra.


Ha en bra lördag! Tjing!

Empty Room

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar