fredag 16 oktober 2009

Fredag kväll

Ikväll vankas Idol:D


Har nyss försökt städat så gott det går utan dammsugare, jag springer runt med sopen i högsta hugg, och katterna efter mig... hehe....


Har bakat muffins idag, chokladmuffins och i hälften la jag i lite hackade chockladbitar, gott blev de!


Denna gång behövde jag bara någon enstaka timme, sen kändes allt bra. Och jag har inte mått dåligt sen dess. Jag ser allt från den ljusa sidan och känner inga hinder ivägen, denna gång tar min fot inte med mitt humör! Denna gång ska jag kämpa för att detta ska bli bra! Och jag ger inte upp förrän jag fått hjälp! Jag mår bra och jag känner mig bra, trots att jag inte kan gå på ena foten riktigt och kan inte sitta still pgr av värken, men jag finner en lösning att leva varje dag ändå!


Har även fått lite olika möjligheter just nu, men jag står fast med att först ta itu med sjukskrivningen, när den är klar, då går jag vidare! Och då får vi se vad som väntar efter det!


Jag trivs här i Sundsvall, i min lägenhet med mina två mysiga katter!


Hoppas alla får en härlig fredagkväll! Nu ska jag hämta min tvätt och hoppas på att den torkat!


Tjing!


ps... bjuder på en härlig bild, något med bilden som jag bara älskar!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar