fredag 23 oktober 2009

02:00

Klockan är strax efter 02:00 på natten oah jag har ingen ro alls för att sova, mår skit och huvudet har alldeles för många tankar att hålla reda på så snart lägger maskineriet igen och det blir en explosion!

Imorrn åker hem, jag bara måste hem till hästarna och få rida, komma ut på hästryggen, andas och känna mig levande igen, det är prioritet nummer ett just nu!

Ska fixa klart med praktiken oxå!

Just nu kan jag bara inte vara här i Sundsvall, jag måste hem och få umgås med vänner, hästar osv. Klarar inte av att sitta här själv, jag mår bara sämre..

Imorrn kväll ska jag till Emilie och Ola för en lugn hemmakväll och bara umgås, Tack, det behövs verkligen! Lördagen ska jag tillbringa helt i GERDAL:D Kvällen kanske blir likaså, om jag inte kommer på nåt vettigare att göra, söndagen blir det Gerdal!

Jag rymmer till hästarna för att känna mig fri och kunna andas, för att varva ner och vara mig själv för några timmar, utan någon annans åsikt och prat. På hästryggen är jag helt fri, där kan inget störa mig!

Ursch, hatar att inte kunna sova.. Funderar på att börja packa ihop lite saker jag ska ha med hem, men vet inte riktigt vad.. Får iaf inte glömma min dator denna gång, mammas dator är för trög så den pallar jag inte att sitta vid..

Prövade nypa mig själv och det gjorde ont, tydligen så finns jag, jag existerar, vissa stunder denna vecka har jag funderat på om jag ens finns, jobbig känsla, men vad gör man..

Vad ska hända härnäst?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar