tisdag 9 augusti 2011

En sån dag

Vilken dag!

Har varit på aretsförmedlingen för en massa information sen ett handläggningsmöte, och fick faktiskt bra med hjälp osv. För ovanlighetens skull har jag flera olika alternativ, känns bra.

Det bästa med allt är det jag bråka med af och fk med i över ett år, har äntligen gått igenom :D Känns riktigt bra, bli ju en rätt stor skillnad mot tidigare månader.


Jag har en dröm, en dröm som jag aldrig tänker ge upp. Jag har provat tidigare på ett annat sätt, men det har inte funkat som jag velat. Men om jag verkligen ger det en chans där jag är ärlig med mig själv och får allt runt omkring att fungera efter det jag klarar av, så kanske det går. Och det finns en sak som jag aldrig provat i detta sammanhang, och vem vet, det kan fungera. Provar man inte så vet man inte. Och om jag inte provar så kanske jag ångrar mig sen, för det kan ju gå. Men allt beror på vad som händer här hemma den närmsta och kommande tiden.

- Hoppet är de sista som överger en -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar