tisdag 12 juli 2011

Den bästa av dom alla

Sofia - den bästa av dom alla. Jag kommer alltid finnas där för dig, hos mig kommer du alltid ha en axel att gråta ut mot när du har det jobbigt. När du flyter i medvind ska jag skratta med dig och dela en massa glädjestunder. Tillsammans ska vi kämpa i med och motvind och tillsammans är vi starka, tillsammans klarar vi allt.
Du är en viktig pusselbit i mitt liv och att få ha dig i mitt liv gör mig väldigt stark. Jag kan dela allt med dig och jag vet att det stannar hos dig. Jag har nog aldrig haft en sån vän som du, det är nåt speciellt med dig. Vi är så grymt lika.
Jag är glad att få vara din vän!


Jag undrar många ggr hur vi klarat oss ifrån varandra i ca 12 år, vad gjorde jag innan du fanns i mitt liv? Och hur kom det sig egentligen att vi helt plötsligt blev så tajta efter så lång tid, när vi som små hatade varan?!

Du har funnits där när jag verkligen behövt en vän, du har funnits där när jag haft det som mest jobbigt, även om jag kanske inte sagt så mycket om hur jag egentligen mår, så bara av att få ha dig vid min sida och veta att du alltid finns där, det har fått mig att läka mycket fortare.
Du har fått dela stunder i mitt liv när jag egentligen borde ha fallit pladask och inte velat kliva upp, men av nån anledning, så har alla beslut jag tagit, känts så rätt och så bra, och min kropp och min själ har mått bra. Du har hela tiden fått mig att ligga steget före, du har fått mig positiv och gett mig styrka.


Jag hoppas alla någon gång i livet får uppleva en vän som Sofia, dom växer inte på träd. Och får ni en sådan vän, ta vara på dem, dom är oersättliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar