torsdag 9 december 2010

En vanlig torsdag

I eftermiddag har jag och mamma varit och shoppat på stan. Jag har inhandlat lite julklappar, så nu har jag bara två kvar som ska fixas till veckan, känns skönt!

Blev bestämt idag efter mycket övertalande av Niklas att jag åker upp till klimpfjäll på nyår.

Imorgon ska jag till Gerdal, rida Tuva en sväng sen ska Moah rida henne då dom hade lite problem idag. Sen ska jag börja skritta igång Challe. Och Moose ska tränas och ska försöka hinna röra på Baltic också.

Nästa helg om det blir provlopp ska jag rida Moose Love, känner mig inte laddad för all träningsvärk jag kommer ja två dagar efter, jag kommer döö! Baltic skulle också ut i provlopp, så vi får hoppas att det blir nåt. Vill ju rida för licensen. Är mitt första provlopp sen min fot blev värre för två år sen så ska se hur den tar de. Tar den för mycket stryk så kommer ingen licens att plockas ut utan jag får fortsätta att bara träna hästarna och inte tävla själv.

Ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar