fredag 19 februari 2010

Tooo long

Där har han stått nu i nån månad och skrotat, nån enstaka ridtur ibland. Vila har han fått så det räcker och blir över och lugnt har han fått tagit det.

Jag har velat pröva länge och jag har fått tillåtelse av tidigare ägare om jag lyckas få ordning på honom, jag är så sugen på att köra nu.
Och funkar det inte, så förblir han ridhäst, jag skiter inte i honom bara för att han inte fungerar, han är min och kommer så förbli.

Men nu är jag grymt laddad, ge honom en ärlig chans och satsa allt för hans skull. Det är han värd då han blivit så lite ompysslad på slutet, Charles är värd de bästa!

Väntar på svar från min kompanjon, sen börjar äventyret om jag får klartecken därifrån. Är några små detaljer att ro i hamn men det är inga problem, sen är det bara köra.

Har lite saker att beställa, framför allt magnet hasskydden, ska han få en ärlig chans så ska han, och då ska vi göra det bästa för att få detta att funka, och om vi då i slutändan märker att det inte funkar, då vet vi iaf att vi har gjort allt, och går ändå i mål med flaggan i topp.

Jag vill, jag vill, jag vill

Det kommer krävas mycket planering från min sida för att få allt att gå runt, men jag tänker gå in i detta helhjärtat och få det att fungera

Charles De Gaulle - You are the one that i want <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar