onsdag 20 januari 2010

Rast

Sitter på skolan nu, har 15 min rast, så jag äter mitt äpple och passar på att blogga lite!

Gårdagen bara flög förbi, var i skolan till halv 4 sen raka vägen hem och hade 4 tjejer som red så jag kom inte in förrän strax efter halv 8 då jag äntligen fick äta middag!

Idag blir en lugn dag på skolan, håller på att skriva klart den första uppgiften, sen ska jag börja med den sista. Vi fick varsin uppgift av våra lärare så då fick vi ju nått att göra medans alla andra har sina personliga samtal.

Efter jag slutat ska jag på Åhlens och se om jag hittar en film på rean som jag spanade på igår, hoppas, hoppas, hoppas att den är kvar, har aldrig sett den förr, tror jag iaf, haha!! Kanske springer upp på lunchen istället, har en timmes lunch, större chans att få den då, smart tilda!
Sen ska jag handla lite små ingredienser till våfflorna som jag och Niklas ska försöka göra idag med mitt sprillans nya våffeljärn jag fick av farmor förra året. Ingen av oss har gjort våfflor så detta kan bli kul ;)

Imorrn är det åter igen skola, då kanske dom har fixat fram lite material så vi kan börja plugga, men böckerna våra kommer troligast på måndag, får vi hoppas!
Har funderat på att ta bort en av kurserna och läsa högre betyg i en annan kurs. Har kollat lite på behörigheter till röntgensköterska, så ja, jag får se hur jag gör.

Satt och lyssnade på en låt i bilen imorse påväg till stan, Sara Dawn Finer, men vet dock inte vad låten heter, det ska jag ta reda på. Men låten var nästan äcklig att lyssna på då i stort sett allt stämmer in så bra på mig. Var nästan en aning jobbigt att lyssna på den för man tänkte tillbaka och minns den tiden som var "svårast" att gå igenom.

Jag har funderat så mycket kring planering osv nu, hur planerade jag förut egentligen? Hur hann jag med allt? Jag kan inte förstå det själv, inte undra på att det blev som det blev till slut, jag har bara mig själv att skylla, jag fick stå mitt kast.

En stor eloge till Niklas för att han är världens bästa kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar