onsdag 11 november 2009

Perfekt kväll på Cold Creek Ranch


En perfekt kväll på Cold Creek Ranch!
Först bjöd Mia på fika, nybakade bullar, sååå gott!
Sen sadlade vi på Ella & Conny och det blev ett pass på ridplan.
Ella var helt underbar att rida idag, har inte ridit henne på ett tag nu. Så idag blev det bara skritt, och ingen användning av tyglarna utan dom fick vara långa. Idag blev det bara träning av med skänklar osv, hon var bara så duktig! En stjärna till Ella!

Nu blir det mycket träning framöver, vi har bestämt att ha två dagar i veckan som vi alltid ska rida på:) Sen blir det mycket horsemanship träning. Och till sommaren har vi som mål att rida utan huvudlag, perfekt! Nu har man nåt att se fram emot och träna för.

Ska rida barbacka på Ella nån dag framöver, hon är så känslig så det kommer nog bara gå fint. Förs plockar vi bort sadeln, sen huvudlaget ;)

Är riktigt taggad nu för att lägga ner massa tid o träning med Ella nu! Jag behövde en extra kicki nu, och tack vare Mia så är jag på god väg!
ps.. dags att skaffa sig en ny jacka nu med ny logga ;)

1 kommentar:

  1. You go girl! =D
    Det här kommer bli så bra och jag känner mig åxå så himla taggad! Bra att man kan pusha varann... Och jag är på... Vill åxå ha en jacka med logga.. Har ju en "riktig" hemsida på gång med nya loggan. Får se hur den blir när det är klart. Spännande! =) Kram! Ses snart!

    SvaraRadera