tisdag 10 november 2009

I´t doesn´t work

Har varit ute i stallet ca 2,5 timme.. Tog in hästarna och pysslade om dem bara för att få annat att tänka på. Men det funkade inte så bra, hela tiden snurrar allt i huvudet..

Känslan inom mig vissa stunder går inte att beskriva i ord..
När man har gråtit så mycket så man är helt tom och alldeles borta i huvudet, man känner sig helt ensam och vad kommer sen? Man vill bara skrika rakt ut, sparka med benen åt alla håll, bara göra nåt, än att bara sitta/ligga still och fälla massa tårar.

Det spelar ingen roll vars jag är eller vad jag gör, jag bryter ihop ändå, det behövs så lite..
Allting man gör, allting väcker minnen.


Imorrn ska jag ut på en tur med Challe o Rune, tar Challe när Eva ska köra Kvarten. Sen på kvällen ska jag till Gerdal och rida Ella, DET BEHÖVS! Än fast jag vet att bara det är en aning jobbigt just nu, för jag känner mig helt vilsen, totalt borta..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar